Методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Ужгородський національний університет
Abstract
У статті запропонований методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку. На прикладі наведено послідовність і алгоритм ціноутворення експертним методом. Результати розрахунку параметричної ціни нового продукту дозволяють зробити висновки щодо окупності витрат на його розробку і/або впровадження (за прийнятний термін), забезпечення необхідної норми прибутковості та ін.
Description
Keywords
ціна, інформація стратегічного управлінського обліку, параметричний метод, інтегральний показник інноваційності продукту
Citation
Бондар М. І. Методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку / Бондар М. І., Єршова Н. Ю. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т ; [редкол.: В. П. Мікловда (голов. ред.) та ін.]. – Ужгород : УжНУ, 2017. – Вип. 2. – С. 291–298.