Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті показано значущість і роль логістичних чинників та інструментів у розвитку сучасних маркетингових систем, підвищенні ефективності взаємодій між учасниками мереж створення цінності для споживачів. З урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій розвитку медіа-ринків, досліджено актуальні проблеми і можливості удосконалення маркетингових систем, зокрема інформаційно-комунікаційних підсистем, з використанням підходів і принципів омніканальності. Акцентовано увагу на резервах покращення бізнес-процесів і моделей вітчизняних підприємств, результативності взаємодій між ними і зі споживачами, логістики і маркетингу. Показано складності і особливості наукової систематизації елементів концепції омніканальності, її комплексного методичного опрацювання. Доводиться необхідність і доцільність системного застосування і гармонізації практик брендингу, інтегрованих маркетингових комунікацій, омніканальності.
The article shows the importance and role of logistic factors and tools in the development of modern marketing systems and increase the effectiveness of interaction of participants in networks that create value for consumers. The conditions of Ukraine, as well as current and long-term tendencies in the development of media markets, are taken into account. The actual problems and possibilities of improving marketing systems, in particular, information and communication subsystems, the use of approaches and principles of omni-channel are investigated. The emphasis is on the reserves for improving business processes and models of domestic enterprises, the effectiveness of interaction between them and consumers, logistics and marketing. The complexity and features of the scientific systematization of elements of the omni-channel concept, its complex methodical development are shown. There is a need and expediency for systematic application and harmonization of practices of branding, integrated marketing communications and omni-channel. A special study of the preconditions and factors of the development of integrated environments of consumer experience is promising for the preparation of further publications.
Description
Keywords
логістика, комерція, маркетинг, концепція, омніканальність, взаємодія, комунікації, система, оптимізація, ефективність, підприємство, logistics, commerce, marketing, conception, omni-channel, interaction, communication, system, optimization, efficiency, enterprise
Citation
Кривещенко В. В. Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем / Кривещенко В. В., Яковенко А. К. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 41. – С. 123–132.