Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Abstract
Стаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.
Description
Keywords
майбутні економісти, професійний саморозвиток, модифікований курс з психології та педагогіки
Citation
Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освітаосвіта : наук.-практ. журн. / ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського», Півд. наук. Центр НАПН України ; [редкол.: О. Я. Чебикін (голов. ред.) та ін.]. – Одеса : ПНЦ НАПН України, 2013. – № 1–2. – С. 151–159.