Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
Loading...
Date
2018
Authors
Рясних, Євгенія
Савченко, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.
Description
Keywords
Citation
Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 35–44.