Основні засади маркетингу молочних продуктів

Loading...
Thumbnail Image
Date
1999
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Львівський державний аграрний університет
Abstract
Досліджуються основні засади маркетингу молочних продуктів, кон'юнктура ринку молочних продуктів та маркетингова діяльність молокопереробних підприємств.
Description
Keywords
особливості і характеристика аграрного маркетингу, кон'юнктура ринку молочних продуктів, маркетингова діяльність молоперобних підприємств
Citation
Савицька В. Г. Основні засади маркетингу молочних продуктів / В. Г. Савицька // Вісник Львівського державного аграрного університету: Економіка АПК / М-во агропром. комплексу України, Львів. держ. аграр. ун-т ; редкол.: Г. В. Черевко (відпов. ред.) [та ін.]. – Львів : Львів. держагроуніверситет, 1999. – № 5. – С. 54–60.