Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації

Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
Abstract
Стаття присвячена сучасним аспектам визначення ролі інформації для агробізнесу в умовах інформаційної епохи. Досліджено проблемні моменти отримання та використання інформації при прийнятті стратегічних рішень підприємствами АПК України.
Description
Keywords
маркетингова інформація, маркетингові дослідження, інформаційна епоха, кон’юнктура ринків, агробізнес, глобалізація, місткість, розмір та баланс ринку, споживання на душу населення
Citation
Єранкін О. О. Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 230–241.