Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський національний аграрний університет
Abstract
В статті обґрунтовано доцільність застосування маркетингової концепції соціальної відповідальності як необхідної складової стратегічного розвитку агробізнесу в Україні. Розроблено концепцію взаємодії державних інституцій та приватних компаній з метою ефективного розвитку сільських територій.
Description
Keywords
Citation
Єранкін О. О. Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій / Єранкін О. О. // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент : наук.-метод. журн. / М-во аграр. політики та продовольства України, Сум. нац. аграр. ун-т ; [редкол. сер.: Л. І. Михайлова (ред.) та ін.]. – Суми, 2011. – Вип. 6/2. – С. 31–34.