Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
Files
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Подільський державний аграрно-технічний університет
Abstract
В статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м‘ясної галузі.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, маркетинг, функції маркетингу, глобалізація, маркетингова діяльність, підприємство, ринок
Citation
Ільїн В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації / Ільїн Валерій // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. пр. / Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т [та ін.] ; [редкол.: Р. Ф. Бруханський (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : Крок, 2014. – Вип. 3. – С. 240–242.