Реалізація стратегії розвитку аграрних підприємств

Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський університет економіки і торгівлі
Abstract
Мета статті полягає в дослідженні основ стратегічного прогнозування розвитку сільського господарства, які враховують обʼєктивні передумови формування попиту на продовольчі товари й сільськогосподарську продукцію і побудовані на використанні соціально-економічних нормативів у сфері виробництва та споживання продуктів харчування. Методика дослідження. Під час проведення дослідження використано монографічний, абстрактно-логічний, економіко-статистичний, соціологічний та економіко-математичний методи. Результати. Розроблено прогноз виробництва сільськогосподарської продукції в Україні з урахуванням оптимістичного та песимістичного сценаріїв. Представлено розрахунок ефективності сільськогосподарського виробництва на аграрних підприємствах України. Описано етапи формування стратегії управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства з послідовністю її виконання. Практична значущість результатів дослідження. Результати дослідження можуть бути використані під час прогнозування розвитку аграрних підприємств на внутрішньому й зовнішньому ринках і відповідно обґрунтування стратегій розвитку та виконання її етапів.
Description
Keywords
аграрні підприємства, прогнозування, сільськогосподарська продукція, стратегія управління, економіка
Citation
Ільїн В. Ю. Реалізація стратегії розвитку аграрних підприємств / В. Ю. Ільїн // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. – 2016. – № 3. – С. 76–82.