Соціальна відповідальність корпорацій як інформаційний сигнал інвесторам

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія наук України, Інститут регіональних досліджень НАН України
Abstract
Досліджено сутність концепції корпоративної соціальної відповідальності як новітньої управлінської доктрини, доведено її взаємозв'язок з фінансовою результативністю корпорацій та вплив на зацікавленість інвесторів.
Essence of conception of corporate social responsibility as the newest doctrine of corporate management is explored, the relationship between corporate social responsibility and corporate financial performance is proved and influence on the personal interest of investors is studied.
Исследовано сущность концепции корпоративной социальной ответственности как новейшей управленческой доктрины, доказано её взаимосвязь с финансовой результативностью корпораций и влияние на заинтересованность инвесторов.
Description
Keywords
корпоративна соціальна відповідальність, фінансова результативність корпорацій, модель стейкхолдерів, якість менеджменту, corporate social responsibility, corporate financial performance, stakeholders model, quality of management, корпоративная социальная ответственность, финансовая результативность корпораций, модель стейкхолдеров, качество менеджмента
Citation
Васильчук І. П. Соціальна відповідальність корпорацій як інформаційний сигнал інвесторам / І. П. Васильчук // Соціально-економічні проблем сучасного періоду України. Фінансовий ринок України: стабілізація та євроінтеграція : зб. наук. пр. / НАН України, Ін-т регіон. досліджень ; [головний. ред. Є. І. Бойко]. – Львів, 2010. – Вип. 2. – С. 494–501.