HR-брендинг, як інструмент успішної реалізації кадрової політики

Thumbnail Image
Date
2010-06-23
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено основні причини, переваги та недоліки застосування компаніями HR-брендингу у сфері управління персоналом, розглянуто основні етапи розроблення та реалізації HR-брендингу, методичні підходи до обґрунтування доцільності його використання як запоруки успішної кадрової політики.
In article principal causes, advantages and lacks of application by companies Hr-brendinga in sphere of management of the personnel are defined, the basic development cycles and realisations HR-brendinga methodical approaches to a substantiation of expediency of its use as pledge of successful personnel selection are considered.
В статье определены основные причины, преимущества и недостатки применения компаниями HR-брендинга в сфере управления персоналом, рассмотрены основные этапы разработки и реализации HR-брендинга, методические подходы к обоснованию целесообразности его использования как залога успешной кадровой политики.
Description
Keywords
Бренд, імідж компанії, управління персоналом, HR, HR-брендинг, роботодавець, ринок праці, кадрові технології, brand, image of the company, management of the personnel, HR, HR-brending the employer, labour market, personnel technologies, бренд, имидж компании, управление персоналом, HR, HR-брендинг, работодатель, рынок труда, кадровые технологии
Citation
Збрицька Т. П. HR-брендинг, як інструмент успішної реалізації кадрової політики / Т. П. Збрицька, Г. О. Савченко// Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 3. – С. 119-128.