The study of tourism-related terms and speech etiquette for effective cross-cultural communication
Date
2019-04
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається поняття іноземної мовної компетентності, мовного етикету, їх роль у навчанні професійної термінології студентів спеціальності «Туризм». У ній аналізується навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців у сфері туризму як передумови їх ефективного міжкультурного спілкування.
The article considers the notion of foreign language competence, speech etiquette, their role in teaching professional terminology by the students of Tourism. It analyzes the teaching professional English of would-be experts in the field of tourism as prerequisite of their effective intercultural communication.
Description
Keywords
культура, комунікація, мовний етикет, культурна компетентність, міжкультурне спілкування, туризм, culture, communication, speech etiquette, cultural competence, cross-cultural communication, tourism
Citation
Запара В. М. The study of tourism-related terms and speech etiquette for effective cross-cultural communication [Електронний ресурс] / Запара В. М. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 126–130. – Назва з титул. екрану.