Лінгвістичні особливості англійських рекламних текстів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У даній статті аналізуються особливості використання одиниць різних мовних рівнів — фонетичного, морфологічного, фонестемного та квазіморфологічного — для створення ефективного рекламного повідомлення. This article highlights the peculiarities of using language units of different levels — phonetic, morphological, phonestemic and quasimorphological — with the purpose of creating an efficient advertisement.
Description
Keywords
рекламний текст, мовний рівень, фонетичний, морфологічний, фонестемний, квазіморфологічний, прагматичний, імпліцитний, advertisement, language level, phonetic, morphological, phonestemic, quasimorphological, pragmatic, implicit
Citation
Лобецька І. М. Лінгвістичні особливості англійських рекламних текстів [Електронний ресурс] / Лобецька І. М., Драб Н. Л. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 179–182. – Назва з титул. екрану.