Інтерактивні технології навчання. Дискусія – один з методів навчання студентів-економістів старших курсів англійського ділового мовлення

Abstract
Автори статті пропонують використовувати дискусію, як суттєвий компонент комунікативної практики на занятті з іноземної мови у вищих немовних закладах освіти. У статті підкреслюються переваги використання дискусії як вправи та подаються ключові фрази, що наближають роботу студентів до реальної комунікативної ситуації. The authors consider discussion as a modern way of teaching spoken English in high school for specific purpose. In this article the authors underline the advantages of using the discussion as an exercise for developing communicative students’ skills. The authors give some key phrases using them the discussion becomes the real communication between business partners. Авторы статьи предлагают использовать дискуссию, как существенный компонент коммуникативной практики на занятиях по иностранному языку в высших неязыковых учебных заведениях. В статье подчеркиваются преимущества использования дискуссии как упражнения для развития коммуникативных навыков и умений студентов, а также поданы ключевые фразы, которые приближают работу на занятии к реальной ситуации общения между деловыми партнерами.
Description
Keywords
дискусія, інтерактивне навчання, реальні комунікативні ситуації, discussion, interactive way of teaching, real communicative situation, дискуссия, интерактивное обучение, реальные коммуникативные ситуации
Citation
Іщенко Т. М. Інтерактивні технології навчання. Дискусія – один з методів навчання студентів-економістів старших курсів англійського ділового мовлення / Іщенко Т. М., Кузьменко Д. В., Моруга К. О. // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : зб. наук. ст./ М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол.: В. П. Андрущенко (шеф-ред.) та ін.]. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 95. – С. 79–82.