Інновації на ринку авіаперевезень: можливості та загрози

Abstract
У статті розглянуто інноваційні маркетингові інструменти розвитку ринку авіаперевезень. Визначено та проаналізовано можливості та загрози на шляху впровадження інноваційних рішень. Особливий акцент зроблено на необхідності підвищення безпеки польотів та подолання психологічного страху у пасажирів. The article deals with innovative marketing tools for the development of the air transport market. Identify and analyze the opportunities and threats to the implementation of innovative solutions. Particular emphasis is placed on improving the safety of flights and overcoming the psychological fear of passengers. В статье рассмотрены инновационные маркетинговые инструменты развития рынка авиаперевозок. Определены и проанализированы возможности и угрозы на пути внедрения инновационных решений. Особый акцент сделан на необходимости повышения безопасности полетов и преодоления психологического страха у пассажиров.
Description
Keywords
інновації, маркетинг, авіаринок, авіабудування, безпека польотів, страх польотів, іnnovation, marketing, aviation market, aircraft construction, flight security, fear of flying, инновации, маркетинг, авиарынок, авиастроение, безопасность полетов, страх полетов
Citation
Кузьомко В. М. Інновації на ринку авіаперевезень: можливості та загрози / Кузьомко В. М., Пискун І. М. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки : екон. наук.-практ. журн. / М-во освіти і науки України, Херсон. держ. ун-т, ф-т Економіки і менеджменту ; [редкол.: Н. І. Шашкова (голов. ред.) та ін.]. – Херсон : Вид. дім «Гельветика», 2017. – Вип. 27, ч. 2. – С. 12–14.