Маркетинг у сфері вищої освіти в XXI столітті: еволюція чи революція?

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Кінець ХХ – початок ХХІ століття у сфері вищої освіти (ВО) став «точкою перелому» і ознаменував зміну глобальної моделі університету, де вища освіта з громадського блага перетворилась на ринковий товар. В новому контексті цифрового середовища навчання, зростання міжнародної конкуренції та мобільності й поширення концепції безперервного навчання впродовж життя, необхідна революційно нова концепція маркетингу університетів. Ключовим фактором для здійснення маркетингової революції в університетах може стати залучення основних стейкхолдерів – студентів - в процеси просування освітніх послуг університетів. Здатність студентів буди «адвокатами бренду» університету, їх внутрішня експертність і володіння навиками сучасної цифрової комунікації створюють всі передумови, щоб стати основою цифрової маркетингової революції в університетах. At the junction of the 20th and 21st centuries, the global model of the university has changed, where higher education has turned from a public good into a marketable product. In the new context of the digital learning environment, the growth of international competition and mobility, as well as the spread of the concept of lifelong learning, the revolutionary new concept of university marketing is critically needed. The key factor for the marketing revolution in universities can be the involvement of the main stakeholders - students - in the processes of promoting educational services. The ability of students to be university brand advocates, their internal expertise and the skills of modern digital communication create all the prerequisites to become the basis of the digital marketing revolution in universities. Конец ХХ - начало XXI века в сфере высшего образования (ВО) стали «точкой перелома» и ознаменовали смену глобальной модели университета, где высшее образование из общественного блага превратилась в рыночный товар. В новом контексте цифрового среды обучения, роста международной конкуренции и мобильности, а также усиления тенденции «lifelong learning», необходима революционно новая концепция маркетинга университета. Ключевым фактором для осуществления маркетинговой революции в университетах может стать вовлечение основных стейкхолдеров - студентов - в процессы продвижения образовательных услуг. Способность студентов буди «адвокатами бренда» университета, их внутренняя экспертность и владение навыками современной цифровой коммуникации создают все предпосылки, чтобы стать основой цифровой маркетинговой революции в университетах.
Description
Keywords
Citation
Павленко О. Маркетинг у сфері вищої освіти в XXI столітті: еволюція чи революція? [Електронний ресурс] / Олександр Павленко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів ІV Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 140–144. – Назва з титул. екрану.