Соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу у спорті

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"NOWA PERSPEKTYWA" spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
Abstract
Досліджено соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації (ЗМІ) на формування іміджу в спорті. Показано, що усі види ЗМІ приймають участь у формуванні іміджу суб’єктів спортивної діяльності, але перевага певному виду надається реципієнтом у залежності від його віку, місця проживання, доходу та освіти. Визначено новий науковий напрямок досліджень психології іміджу – психологію іміджу у спорті. The social-psychological peculiarities of the mass media influence on the image in sports formation are researched. It is shown that all types of mass media take part in the sports activity subjects’ image formation, but a certain type preference is given by the recipient, depending on his age, place of living, income and education. The new scientific research area in the psychology of image is defined – the psychology of image in sports.
Description
Keywords
імідж, позитивний імідж спортсмена, тренера, спортивної команди, психологія іміджу у спорті, image, athlete’s, coach’s, sports team’s positive image, psychology of image in sports
Citation
Позднишев Є. В. Соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу у спорті / Позднишев Євген В’ячеславович // Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe. – 2019. – № 1, c. 5. – S. 41–45.