Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях

Abstract
Однією з сутнісних ознак нової економіки (неоекономіки) є все активніше використання інформаційно-комунікаційних технологій, що спричинило виникнення та поширення поняття «діджиталізація». У статті розкрито сутність діджиталізації, визначені її форми та напрями, переваги та недоліки, перешкоди впровадження. Викладено авторське розуміння сутності поняття «діджитал-стратегія», запропоновано структурно-логічну послідовність її розробки та розкрито змістовне наповнення окремих етапів роботи. Викладений підхід до формування діджитал-стратегії допоможе бізнес-організаціям адаптуватися до зростаючих темпів діджиталізації, забезпечити їх сталий та розвиток. One of the essential features of the new economy (neo-economics) is the increasing use of information and communication technologies, which has led to the emergence and spread of the concept of “digitalization”. The article reveals the essence of digitalization, certain of its forms and directions, advantages and disadvantages, obstacles of implementation. The author’s understanding of the essence of the concept of “digital strategy” is presented, the structural and logical sequence of its development is proposed, and the substantive content of individual stages of work is disclosed. The outlined approach to the formation of digital strategy will help business organizations to adapt to the growing pace of digitalization, to ensure their sustainable development. Одной из сущностных признаков новой экономики (неоэкономики) есть все более активное использование информационно-коммуникационных технологий, привело к возникновению и распространению понятия «диджитализация». В статье раскрыта сущность диджитализации, определенные ее формы и направления, преимущества и недостатки, препятствия внедрения. Изложены авторское понимание сущности понятия «диджитал-стратегия», предложено структурно-логическую последовательность ее разработки и раскрыто содержательное наполнение отдельных этапов работы. Изложенный подход к формированию диджитал-стратегии поможет бизнес-организациям адаптироваться к растущим темпов диджитализации, обеспечить их устойчивое и развитие.
Description
Keywords
діджиталізація, оцифровування, стратегія діджиталізації, ІКТ, неоекономіка, digitalization, digitization, strategy of digitalization, ICT, neo-economics, диджитализация, оцифровка, стратегия диджитализации, ИКТ, неоэкономики
Citation
Лігоненко Л. О. Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях / Лігоненко Лариса Олександрівна, Хріпко Анна Володимирівна, Доманський Анатолій Олександрович // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» : зб. наук. пр. / [редкол.: Д. І. Коваленко (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2018. – № 2, т. 2. – С. 20–25.