Кластеризація у сфері торгівлі як основа підвищення її ефективності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-10-23
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто актуальні проблеми пов’язані з формуванням та функціонуванням кластерів в цілому та зокрема торгівельного кластера. Сформульовано проблеми, які необхідно розв’язати для проведення кластеризації економіки України.
The article deals with current problems associated with the formation and functioning of clusters in general and trade in particular cluster. The problems to be solved for the clustering of Ukraine's economy are formulated in the paper.
Description
Keywords
кластер, торгівля, кластер в торгівлі, синергетика, cluster, trade, cluster in trade, synergetics
Citation
Шпильова Ю. Б. Кластеризація у сфері торгівлі як основа підвищення її ефективності / Ю. Б. Шпильова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 148–152.