Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-10-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто сутність, особливості та еволюцію екологічного маркетингу, його місце у концепції сталого розвитку, складності реалізації екологічних інновацій та переваги, яких підприємство може досягти, діючи на сучасних принципах соціальної і екологічної відповідальності бізнесу.
Description
Keywords
екологічний маркетинг, зелений маркетинг, концепція сталого розвитку, екологічні інновації, environmental marketing, green marketing, sustainable development concept, environmental innovations
Citation
Василькова Н. В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 152–157.