Суб'єктний підхід до розробки СТРАТЕГІЇ HR-бренду вітчизняного підприємства

Thumbnail Image
Date
2019-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
дослідженні визначено сутність стратегічного підходу до розробки HR-бренду, його значення для організації. Проаналізовано поняття «HR-бренд», «репутація» та «HR-брендинг». Виокремлено та проаналізовано види HR-брендингу, його основні цілі та підходи до побудови. Окреслено процес формування HR бренду, етапи його впровадження на підприємстві та оцінка результатів із розвитку. Зазначена доцільність впровадження HR-бренду у практиці вітчизняних підприємств та їх ставлення до стратегії його розвитку. The study identifies the essence of the strategic approach to HR brand development, its value for the organization. The definitions of «HR-brand», «reputation» and «HR-branding» are analyzed. The types of HR branding, its main goals and approaches to implementing are identified and analyzed. The process of forming the HR brand, the stages of its implementation at the company and the evaluation of results are outlined. The relevance of introduction of HR-brand in the practice of domestic enterprises is stated and their attitude to the strategy of development of HR-branding is outlined.
Description
Keywords
HR-бренд, HR-брендинг, cтратегічний розвиток HR-бренда, HR-brand, HR-branding, strategic development of HR-brand
Citation
Дегтяренко В. Суб'єктний підхід до розробки СТРАТЕГІЇ HR-бренду вітчизняного підприємства [Електронний ресурс] / Дегтяренко Валерія, Миколайчук Ірина // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 275–280. – Назва з титул. екрану.
Collections