Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту
Loading...
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті показано, що на ефективність рекламних звернень
впливає частота їх повторення, причому кількість показів рекламного
звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення графіків показу для звернень цільовій
аудиторії. Показано, що в основу інформаційного забезпечення цільової
аудиторії споживачів про продукцію підприємства покладено три економічні та технічні рішення: рішення щодо рекламного тексту, рішення
щодо бюджету; рішення щодо розповсюдження рекламного звернення в
засобах масової інформації. Сьогодні вже створено технічні засоби і моделі комунікативних процесів, що дають змогу охопити всі складові процесу рекламних звернень. Доведено, що на ефективність рекламних
звернень впливає частота їх повторення і показано, що кількість показів
рекламного звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення графіків показу для звернень цільовій аудиторії. Проаналізовано ефект синергії впливу ціноутворення та рекламних звернень на рівень збуту підприємства та
підвищення його базового рівня збуту за рахунок синергії. Визначено наявність позитивної синергії за критеріями: рівень раціоналізації й оптимізації технологічного процесу і використання ресурсів; ефективність
управління; підвищення конкурентоспроможності, стійкості, а також
стабільності підприємства; зміна рівня попиту на продукцію (збільшення); обстановка в колективі: психологічний клімат, підвищення лояльності персоналу. Визначено критерії наявності позитивної синергії за рахунок оптимізації технологічного процесу, ефективності управління, що
приводить до підвищення конкурентоспроможності підприємства. Показано, що синергія є перевагою, яку не зможуть повторити конкуренти,
причому грамотно використовувані ефекти синергії здатні значно збільшити прибуток підприємства. Доведено, що для управління синергією
потрібні відповідні знання, навички, здібності персоналу та організації, а
також умови, що дозволяють їх застосувати.
The article shows that the effectiveness of adverts is influenced by
the frequency of their repetition, and the number of adverts should take into
account the effect of memorization of advertising, which is especially important
for the development of display schedules for hits to the target audience. It is
shown that the basis of information provision of the target audience of
consumers on the products of the company is three economic and technical
solutions: the decision on advertising text, the decision on the budget; decision
on distribution of advertising appeal in the mass media. Today, technical means
and models of communicative processes have already been created, enabling
to cover all components of the process of advertising appeals. It is proved that
the effectiveness of advertisements is influenced by the frequency of their
repetition, and it is shown that the number of impressions of an advertisement
must take into account the effect of remembering advertising, which is
especially important for the development of display schedules for hits to the
target audience. The effect of synergy of influence of pricing and advertising
appeals on the level of sales of the enterprise and increase of its basic level of
sales due to synergy is analyzed. The presence of positive synergy according
to the criteria has been determined: the level of rationalization and optimization
of the technological process and the use of resources; management efficiency;
enhancing competitiveness, sustainability, and enterprise stability; change in
the level of demand for products (increase); situation in the team: psychological
climate, increase of staff loyalty. The criteria of positive synergy are determined
due to optimization of the technological process, management efficiency, which
leads to increase of the competitiveness of the enterprise. It has been shown
that synergy is an advantage that can not be replicated by competitors, and that
the synergy effects can significantly increase the company’s profit. It is proved
that synergy management requires relevant knowledge, skills, abilities of staff
and organizations, and the conditions that allow them to apply.
Description
Keywords
рекламний відгук, Інтернет-реклама, ефект синергії, збут, цільова аудиторія, advertising response, online advertising, synergy effect, sales, target audience
Citation
Блудова Т. В. Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту / Блудова Т. В., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 96. – С. 27–44.