Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті запропоновано класифікацію критеріїв маркетингового позиціонування та їх ознак. Узагальнено методи визначення критеріїв позиціонування та алгоритм цього процесу. Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування.
Description
Keywords
класифікація критеріїв маркетингового позиціонування, методи визначення критеріїв маркетингового позиціонування, classification criteria of market positioning, methods for determining the criteria of marketing positioning
Citation
Антонюк К. І. Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення / К. І. Антонюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [голов. ред. А. П. Наливайко]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 170–177.