Теоретичні і практичні аспекти в процесі викладення фахових магістерських дисциплін на сучасному етапі розвитку освіти в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-06-02
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції
Abstract
Сучасний етап розвитку освіти в Україні вимагає комплексного і всебічного (пере)осмислення. Однією з рушійних сил змін в освітянській сфері стають інновації, які забезпечать конкурентоспроможність усіх суб’єктів даного процесу. Однією з сучасних технологій для підвищення викладання магістерських дисциплін є реалізація проектів у рамках Програми імені Жана Моне. Такі проекти можуть реалізовуватися через тренінги, де використовуються дидактичні методи та інструменти активізації навчання, що сприяють згуртуванню слухачів і підвищенню рівеня євроінтеграційних компетенцій. Integrated and comprehensive understanding is necessary at the present stage of development of education in Ukraine. One of the driving forces of change in the educational field are innovation, they ensure the competitiveness of all actors of the process. In order to improve teaching master courses can use modern technology such as the implementation of various projects within the framework of Jean Monnet. One embodiment of such projects is the training that uses teaching methods and tools enhance learning, to rally listeners and increase the level of European integration competencies.
Description
Keywords
освіта, конкурентоспроможність, кейс-методи, тренінги, навчальні бізнес-моделі, education, competitiveness, case methods, training, educational business model
Citation
Ткаленко С. І. Теоретичні і практичні аспекти в процесі викладення фахових магістерських дисциплін на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / Ткаленко С. І. // Європейські студії в Україні: здобутки, виклики та перспективи : зб. матеріалів між нар. наук.-практ. конф., 2 черв. 2017 р. / Укр. Асоц. Викладачів і Дослідників Європ. Інтеграції. – Київ : Терен, 2017. – С. 315–318. – (Видано за підтримки програми імені Жана Моне Еразмус+ 575385-EPP-1-2016-1-UA-EPPJMO-SUPPA: «більш широке висвітлення європейської інтеграції у викладанні та наукових дослідженнях»).