Аналіз ділового партнерства: методологічні та методичні аспекти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Abstract
У статті обґрунтована необхідність аналізу ділового партнерства з урахуванням сучасних вимог до розвитку бізнес-середовища. Уточнено економічну сутність поняття «ділове партнерство» та виокремлено основні аспекти його аналізу. Систематизовано найважливіші завдання та етапи аналізу ділового партнерства. Розроблено систему якісних та кількісних аналітичних показників для оцінки ефективності співпраці з потенційними бізнес-партнерами. Запропоновано систему аналітичних показників для оцінки результативності роботи з контрагентами підприємства в розрізі таких напрямів дослідження: оцінка ступеня завоювання ринку та партнерського ризику; аналіз динаміки та структури контрагентів; визначення рівня розвитку та збереження партнерських відносин; аналіз лояльності партнерів; оцінка ефективності роботи з діловими партнерами. The article proves the necessity of the business partnership analysis taking into account the current requirements of the business environment. The economic essence of the «business partnership» concept and the main aspects of its analysis have been specified. The major tasks and milestones of the business partnership analysis have been systematized. The system of qualitative and quantitative analytical indicators for the effectiveness evaluation of cooperation with potential business partners has been developed. Author suggests the analytical indicators system for the performance evaluation of the company cooperation with partners in the context of the following research areas: assessment of the market penetration and partner risk; analysis of the competitors’ dynamics and structure; determination of the development level and partnerships conservation; partners’ loyalty analysis; efficiency evaluation of the cooperation with business partners. В статье обоснована необходимость проведения анализа делового партнерства с учетом требований к развитию бизнес-среды. Уточнена экономическая сущность понятия «деловое партнерство» и определены основные аспекты его анализа. Систематизированы наиболее важные задачи и этапы анализа делового партнерства. Разработана система качественных и количественных аналитических показателей для оценки эффективности сотрудничества с потенциальными бизнес-партнерами. Предложена система аналитических показателей для оценки результативности работы с контрагентами предприятия в разрезе таких направлений исследования: оценка степени завоевания рынка и партнерського риска; анализ динамики и структуры контрагентов; определение уровня развития и сохранения партнерських отношений; анализ лояльности партнеров; оценка эффективности работы с деловыми партнерами.
Description
Keywords
аналіз, ділове партнерство, управління, ефективність, бізнес-партнери, маркетинговий аналіз, партнерський ризик, analysis, business partnership, management, efficiency, business partners, companion, marketing analysis, partnership risk, анализ, деловое партнерство, управление, эффективность, бизнес-партнеры, маркетинговый анализ, партнерський риск
Citation
Парасій-Вергуненко І. Аналіз ділового партнерства: методологічні та методичні аспекти / Ірина Парасій-Вергуненко // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Серія: Економічні науки : зб. наук. пр. / Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського ; [редкол.: І. Т. Кіщак (голов. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2017. – № 1. – С. 135–141.