Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Abstract
У статті розглянуто процеси становлення і розвитку україномовної освіти в Канаді з кінця ХІХ до початку ХХІ століття. Проаналізовано проблеми організації україномовної професійної педагогічної освіти в періоди росту, диференціації та консолідації української спільноти в Канаді та в умовах полікультурності канадського суспільства. The article reviews the processes of settling and developing Ukrainian-language education in Canada from the end of 19th till the beginning of 21st century. The author analyzes organizational issues and challenges of Ukrainian-language professional pedagogical education during the periods of growth, differentiation and consolidation of Ukrainian community in Canada and in poly-cultural environment of Canadian society.
Description
Keywords
еміграція, україномовна освіта, двомовні школи, українознавство, полікультурність, Emigration, Ukrainian-Language Education, Bilingual Schools, Ukrainian Studies, Poly-cultural Environment
Citation
Машкова І. Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект / Інна Машкова // Українознавчий альманах. – 2014. – Вип. 17. – С. 230–233.