Механізми стимулювання інтелектуалізації міжнародної торгівлі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-06-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Житомирський національний агроекологічний університет
Abstract
Інтелектуалізація міжнародної торгівлі напряму залежить від успішного розвитку інтелектуального потенціалу країн – учасниць глобальної економічної системи. Зазначені процеси обумовлені на глобальному рівні – наявністю та ефективністю наднаціональних інституцій з відповідною системою нормативно-правових документів та на макрорівні – результативністю заходів захисту прав інтелектуальної власності, які визначаються дієвістю механізмів стимулювання в державі: податкових й митних, фінансових, нефінансових, нормативних та інституційних за умови задоволення інтересів всіх зацікавлених груп (стейкхолдерів) які є учасниками ринку. The intellectualization of international trade depends on the successful development of the intellectual potential of the countries participating in the global economic system. These processes are conditioned on the global level – the availability and efficiency of supranational institutions with the corresponding system of legal documents and at the macro level – the effectiveness of measures to protect intellectual property rights, which are determined by the effectiveness of incentive mechanisms in the state: tax and customs, financial, non-financial, regulatory and institutional conditions of satisfaction of interests of all interested groups (stakeholders) that are market participants. Интеллектуализация международной торговли напрямую зависит от успешного развития интеллектуального потенциала стран – участниц глобальной экономической системы. Указанные процессы обусловлены на глобальном уровне – наличием и эффективностью наднациональных институтов с соответствующей системой нормативно-правовых документов и на макроуровне – результативностью мер защиты прав интеллектуальной собственности, определяются действенностью механизмов стимулирования в стране: налоговых и таможенных, финансовых, нефинансовых, нормативных и институциональных с условием удовлетворения интересов всех заинтересованных групп (стейкхолдеров), которые являются участниками рынка.
Description
Keywords
інтелектуалізація міжнародної торгівлі, інтелектуальний потенціал країни, торговельно-економічні відносини країн, intellectualization of international trade, intellectual potential of the country, trade and economic relations of the countries, интеллектуализация международной торговли, интеллектуальный потенциал страны, торгово-экономические отношения стран
Citation
Яценко О. М. Механізми стимулювання інтелектуалізації міжнародної торгівлі / О. М. Яценко // Інтелектуальна економіка в умовах суспільних трансформацій: перспективи публічно-приватного партнерства : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. форуму, 27 черв. 2017 р. : у 2-х ч. / М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т [та ін.] ; [редкол.: О. В. Скидан (голова) та ін.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Ч. 2. – С. 31–35.