Управлінська складова впливу на внутрішнього клієнта підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В роботі проаналізовано підходи науковців в площині маркетингу персоналу, представлені основні складові холістичного маркетингу, а також сконцентровано увагу на внутрішньому маркетингу з огляду на актуальність та необхідність висвітлення питання щодо відношення до внутрішнього клієнта підприємства. Також в роботі представлено основні класичні функції менеджменту, що застосовуються в процесах управління компаніями та їх взаємозв’язок з основними засадами та впливом на підлеглих. The paper analyzes the approaches of scientists in the field of personnel marketing, identifies the main components of holistic marketing, and focuses on internal marketing with regard to the relevance and need to clarify the issue of the relationship to the internal client of the enterprise. The paper also presents the basic classical management functions that are used in the processes of managing companies and their relationship with the main principles and influence on subordinates.
Description
Keywords
персонал, внутрішній клієнт, управління підприємством, staff, internal customer, enterprise management
Citation
Лєзіна А. В. Управлінська складова впливу на внутрішнього клієнта підприємства [Електронний ресурс] / Лєзіна А. В. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: М. П. Сагайдак (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 87–90. – Назва з титул. екрану.