Брендинг сучасного дизайнерського одягу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-04-20
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет технологій та дизайну
Abstract
Інтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки. The modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.
Description
Keywords
бренд, торгова марка, брендинг, український ринок дизайнерського одягу, індустрія моди, brand, trade mark, branding, Ukrainian designer clothing market, fashion industry
Citation
Ольшанська О. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / Ольшанська Олександра, Зимбалевська Юлія // Актуальні проблеми сучасного дизайну : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (20 квіт. 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т технологій та дизайну [та ін.]. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288–291.