Поліструктурна модель глобального медійного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім «Гельветика»
Abstract
У статті розглянуто особливості формування поліструктурної моделі медійного бізнесу в умовах посилення процесів глобалізації і інтернаціоналізації світового інформаційного простору. Виявлено корпоративний характер та динаміку підприємництва в медійній сфері, визначено теоретичні передумови медійного бізнесу та встановлено його креативний контент. Приділено особливу увагу обґрунтуванню процесів поліструктуризації глобальних медіа. In the article features of formation of a polystructural model of a media business in conditions of strengthening of processes of globalization and internationalization of an information space are considered. The corporate character and dynamics of entrepreneurship in the sphere of media business are revealed. The theoretical preconditions of the media business are defined and its creative content is established. Special attention is paid to the substantiation of the processes of global media structuring. В статье рассмотрены особенности формирования полиструктурной модели медиа бизнеса в условиях усиления процессов глобализации и интернационализации информационного пространства. Выявлены корпоративный характер и динамику предпринимательства в сфере медийного бизнеса; определены теоретические предпосылки медиа бизнеса и установлен его креативный контент. Уделено особое внимание обоснованию процессов полиструктуризации глобальных медиа.
Description
Keywords
медіа, медіа бізнес, економічна модель, глобалізація, креативна економіка, media, media business, economic model, globalization, creative economy, медиа, медиа бизнес, экономическая модель, глобализация, креативная экономика
Citation
Чужиков А. В. Поліструктурна модель глобального медійного бізнесу / Чужиков А. В. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки : екон. наук.-практ. журн. / М-во освіти і науки України, Херсон. держ. ун-т, ф-т Економіки і менеджменту ; [редкол.: Н. І. Шашкова (голов. ред.) та ін.]. – Херсон : Вид. дім «Гельветика», 2018. – Вип. 30, ч. 1. – С. 29–34.