Економічні передумови комерціалізації європейських телепродуктів в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Львівський торговельно-економічний університет
Abstract
Проаналізовано характер адаптації та комерціалізації європейських телепродуктів в Україні, що дозволило виявити особливості конкурентної боротьби провідних медіахолдінгів за споживача. Проведено компаративний аналіз стану медіа ринків України, Польщі і Російської Федерації та їх співставлення з іншими географічними сегментами європейського телерадіопростору. The analysis of the character of the European TV-products adaptation and commercialization in Ukraine allowed the author to define some core features of the leading media-holdings’ competition for the customer. A comparative analysis of the media-markets of Ukraine, Poland and Russia has been performed. The letter were compared also with the other geographic segments of the European TV-radio space.
Description
Keywords
телепродукт, медіа ринок, комерціалізація, TV-product, media market, commercialization
Citation
Чужиков А. В. Економічні передумови комерціалізації європейських телепродуктів в Україні / Чужиков А. В. // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна : зб. наук. пр. / [редкол.: Башнянин Г. І. (голов. ред.) та ін.]. – Львів : Вид. Львів. комерц.акад., 2013. – Вип. 42. – С. 217–226.