Етапи розвитку електронної торгівлі в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається періодизація розвитку електронної комерції в Україні. Виділено чотири ключових етапи де основними критеріями обрано розвиток інтернет-магазинів, супутні сервіси та логістика. Аналіз дозволив виявити циклічність у розвитку e-commerce в Україні, що проявляється у проходженні сервісним сектором тих же етапів розвитку, що пройшли інтернет-магазини матеріальних товарів у перші 3 етапи. The article considers the periodization of e-commerce development in Ukraine. There are four key stages where the main criteria are the level of development of online stores, related services and logistics. The study revealed a cyclical development of e-commerce in Ukraine – the service sector today is undergoing the same stages of development that have passed online stores of tangible goods. В статье рассматривается периодизация развития электронной коммерции в Украине. Выделены четыре ключевых этапа где основными критериями избраны: развитие интернет-магазинов, сопутствующих сервисов и логистика. Исследование позволило выявить цикличность в развитии e-commerce в Украине, что проявляется в развитии сервисного сектора по тому же сценарию, что прошли интернет-магазины материальных товаров.
Description
Keywords
Citation
Дима О. Етапи розвитку електронної торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / Олександр Дима // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 40–43. – Назва з титул. екрану.