Концепція «Jobs to be done» як інструмент для ефективного аналізу конкурентної привабливості підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
За використанням нового підходу «Jobs to be done» оцінка маркетингової ситуації стає доступнішою, а сегментування простіше. У класичній теорії маркетингу Філіпа Котлера, існує така технологія, як «дослідження цільових аудиторій» – розбивка ринку на сегменти покупців, обʼєднаних між собою за соціально-демографічними ознаками: віком, рівнем доходу, тощо. Концепція «Jobs to be done» покликана замінити застарілий спосіб дослідження цільових аудиторій. By using the new concept of «Jobs to be done» approach, evaluating the marketing situation becomes affordable and segmenting is easier. In Philippe Kotler’s classical theory of marketing, there is such a technology as «research of target audiences» – a breakdown of the market into segments of customers, united by social and demographic characteristics: age, income level, etc. The concept of «Jobs to be done» aims to replace the outdated method of researching target audiences. За использованием нового подхода «Jobs to be done» оценка маркетинговой ситуации становится доступной, а сегментирование проще. В классической теории маркетинга Филиппа Котлера, существует такая технология, как «исследования целевых аудиторий» – разбивка рынка на сегменты покупателей, объединенных между собой по социально-демографическим признакам: возрасту, уровню дохода, и тому подобное. Концепция «Jobs to be done» призвана заменить устаревший способ исследования целевых аудиторий.
Description
Keywords
Citation
Тимошенко О. Концепція «Jobs to be done» як інструмент для ефективного аналізу конкурентної привабливості підприємства [Електронний ресурс] / Олександр Тимошенко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 150–151. – Назва з титул. екрану.
Collections