Метафоризація концепту DEUDA/БОРГ в економічному дискурсі ЗМІ Іспанії (на матеріалі економічних текстів інтернет-видань)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто способи метафоричного представлення концепту DEUDA/БОРГ в економічних текстах іспаномовних ЗМІ, розміщених в інтернеті, за період з 2012 по 2020 рік. Дослідження проведено з позиції когнітивного підходу до вивчення мовних явищ та із залученням теорії когнітивної метафори і методу метафоричного моделювання. Враховуючи трикомпонентну структуру концепту, увагу спрямовано на образно-перцептивну складову концепту DEUDA/БОРГ, вербалізовану шляхом його метафоризації. Виявлено основні метафоричні моделі втілення досліджуваного концепту в іспаномовному медійному економічному дискурсі та здійснено їх класифікацію за сферою-джерелом. The article considers the ways of metaphorical representation of the DEUDA/DEBT concept in the economic texts of the Spanish-language media posted on the Internet for the period from 2012 to 2020. The research has been conducted from the standpoint of a cognitive approach to the study of language phenomena and with the involvement of the theory of cognitive metaphor and the method of metaphorical modeling. Given the three-component structure of the concept, the attention is focused on the image-perceptual component of the concept of DEUDA/DEBT, verbalized by its metaphorization. The main metaphorical models of the embodiment of the studied concept in the Spanish-language media economic discourse have been revealed and their classification according to the source sphere has been carried out.
Description
Keywords
концепт, поняттєвий субстрат, перцептивно-образний адстрат, валоративний епістрат, концептуальна метафора, метафорична модель, сфера-джерело, сфера-мішень, concept, conceptual substratum, perceptual-image adstratum, valorative epistratum, conceptual metaphor, metaphorical model, sphere-source, sphere-target
Citation
Васильєва Т. О. Метафоризація концепту DEUDA/БОРГ в економічному дискурсі ЗМІ Іспанії (на матеріалі економічних текстів інтернет-видань) [Електронний ресурс] / Васильєва Т. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 79–90. – Назва з титул. екрану.