Методика предметно-мовного інтегрованого навчання: досвід практичного застосування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті піднімаються питання набуття студентами в ході навчання навичок командної роботи для досягнення конкретної мети з використанням всіх отриманих фахових та мовних компетенцій. Обговорюються результати використання методики CLIL під час розробки конкурсного проекту. The article touches upon the question of acquiring team skills by students whose aim is to reach a set target using gained professional and language competences. The outcome of the applied CLIL method in designing the contest project is discussed.
Description
Keywords
методика CLIL, професійні та мовні компетенції, навички та досвід роботи в команді, поставленa мета, CLIL method, professional and language competences, skills and experience in teamwork, set target
Citation
Капустіна О. В. Методика предметно-мовного інтегрованого навчання: досвід практичного застосування [Електронний ресурс] / Капустіна О. В., Сініцина Н. М. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 169–172. – Назва з титул. екрану.