La competence interculturelle comme l’un des facteurs du succes dans l’industrie touristique

Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Cet article justifie la necessite de posseder un ensemble de certaines competences pour atteindre le succes et la reussite professionnelle dans l’environnement commercial moderne, notamment la notion et les composantes de la competence interculturelle, ainsi que son role dans le domaine touristique furent examines, accompagnes des donnees statistiques et des exemples concrets qui soulignent leur importance. У статті обґрунтовано необхідність володіння певною сукупністю навичок задля досягнення успіху та кар’єрного зростання у сучасному бізнес-середовищі, зокрема досліджено поняття та складові елементи міжкультурних компетентностей, їх роль у туристичній галузі, а також наведено основні статистичні дані та конкретні приклади, що підкреслюють їх значення.
Description
Keywords
competences interculturelles, industrie touristique, communication, tourisme, міжкультурні компетенції, туристичний бізнес, комунікація, туризм
Citation
Hlukhovska Y. La competence interculturelle comme l’un des facteurs du succes dans l’industrie touristique [Електронний ресурс] / Hlukhovska Y. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 272–276. – Назва з титул. екрану.
Collections