The importance of inclusive higher education

Thumbnail Image
Date
2020-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
The article analyzes the necessity and world experience of implementing the principles of inclusive education in higher education. Inclusive education was initially developed for primary school children, even before its application in higher education. However, as more students with disabilities successfully complete their school education, there is an increasing need to move towards inclusive practices in higher education. У статті проаналізовано необхідність та світовий досвід реалізації принципів інклюзивного навчання в рамках вищої освіти. Інклюзивна освіта спочатку розроблялася для молодших школярів, ще до її застосування в рамках вищої освіти. Однак у міру того, що все більше студентів з обмеженими можливостями успішно закінчують свою шкільну освіту, зростає необхідність переходу до інклюзивної практики в рамках вищої освіти.
Description
Keywords
inclusive education, higher education, professional competence, educational process, mentoring, university, teaching staff, інклюзивна освіта, вища освіта, професійна компетенція, навчальний процес, наставництво, університет, викладацький склад
Citation
Закаблуківська В. The importance of inclusive higher education [Електронний ресурс] / Закаблуківська В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 286–288. – Назва з титул. екрану.
Collections