Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВНЗ «Національна академія управління»
Abstract
У статті визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу). The article determines the essence, the role and the importance of recruitment for enterprises as employers and carried out the investigation of the problems and prospects in its development. It presents the classification of technologies applied by recruiters while searching and selecting personnel. The role of recruitment for the system of internal marketing is outlined, and the model of professional quality and competitiveness for contact personnel is constructed. В статье определена сущность, роль и значение рекрутмента для предприятий- работодателей, проведено исследование проблем и перспектив его развития. Приведена классификация технологий, используемых рекрутерами при поиске и отборе персонала. Выяснено значение рекрутмента в обеспечении системы внутреннего маркетинга и разработана модель качества и конкурентоспособности специалиста (контактного персонала).
Description
Keywords
персонал, рекрутмент, рекрутер, внутрішній маркетинг, personnel, recruitment, recruiter, internal marketing, персонал, рекрутмент, рекрутер, внутренний маркетинг
Citation
Сагайдак М. П. Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу / Михайло П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 9. – С. 119–124.