Оновлення лексикону освітньої сфери

Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія наук України, Інститут української мови Національної академії наук України
Abstract
Висвітлено питання активної трансформації лексикону освітньої сфери. Визначено актуалізовані групи лексики досліджуваного дискурсу та найбільш продуктивні шляхи їх поповнення. Відзначено проблеми адаптації чужомовних слів і понять, неусталеність їхнього правопису. Наголошено на інтеграційних зв’язках педагогіки зі сферами культурології, філософії, комп’ютерних технологій, що виявляються у розширенні її терміноапарату. The questions of the active transformation of the lexicon of the educational sphere are discussed. The actual groups of vocabulary of the studied discourse and the most productive ways of their replenishment are determined. The problems of adaptation of foreign words and concepts, and the instability of their spelling are noted. It is emphasized on the integration links of pedagogy with the spheres of culture, philosophy, and computer technologies, which are manifested in the expansion of its terminology.
Description
Keywords
лексикон, освітній дискурс, метафоризація, пряме запозичення, калька, термінологічне словосполучення, lexicon, educational discourse, metaphorization, direct borrowing, tracing, terminological phrase
Citation
Терещенко С. Оновлення лексикону освітньої сфери / Світлана Терещенко // Культура слова : зб. наук. пр. / Нац. акад. наук України, Ін-т укр. мови ; [редкол.: С. Я. Єрмоленко (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2017. – Вип. 86. – С. 167–176.