Бенчмаркінговий підхід до планування рекламних кампаній комерційних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Згідно із світовим досвідом, одним з найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству безперервно нарощувати продуктивність, підвищувати результати діяльності, мати конкурентоспроможний продукт, є технологія бенчмаркінгу. Проте, використання бенчмаркінгу в Україні не розвинене та потребує актуалізації, особливо в умовах сьогодення. Метою статті є розкриття сутності поняття «бенчмаркінг» та застосування бенчмаркінгового підходу при плануванні рекламної кампанії вітчизняних комерційних підприємств. У роботі проведено аналіз вітчизняних та зарубіжних комерційних установ, що використовують бенчмаркінг як основний інструмент планування рекламної кампанії. According to world experience, one of the most effective tools that allows the company to continuously increase productivity, improve performance, have a competitive product, is benchmarking technology. However, the use of benchmarking in Ukraine is not developed and needs to be updated, especially in today's conditions. The purpose of the article is to reveal the essence of the concept of "benchmarking" and the application of the benchmarking approach when planning an advertising campaign for domestic commercial enterprises. The paper analyzes domestic and foreign commercial institutions that use benchmarking as the main tool for planning an advertising campaign. Согласно мировому опыту, одним из наиболее эффективных инструментов, позволяет компании постоянно повышать производительность, улучшать производительность, иметь конкурентоспособный продукт, является технология сравнительного анализа. Однако использование бенчмаркинга в Украине не разработаны и нуждается в обновлении, особенно в современных условиях. Целью статьи является раскрытие сущности понятия «бенчмаркинг» и применения подхода бенчмаркинга при планировании рекламной кампании для отечественных коммерческих предприятий. В статье проанализированы отечественные и зарубежные коммерческие учреждения, использующие бенчмаркинг как основной инструмент планирования рекламной кампании.
Description
Keywords
Citation
Деркач О. Бенчмаркінговий підхід до планування рекламних кампаній комерційних підприємств [Електронний ресурс] / Оксана Деркач // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 268–270. – Назва з титул. екрану.
Collections