Омніканальність роздрібної торгівлі в контексті клієнтоцентризму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто об'єктивні передумови застосування омніканальності, визначено її сутність, переваги впровадження у роздрібній торгівлі та наведено приклади застосування міжнародними та вітчизняними роздрібними торговцями в межах клієнтоорієнтованого підходу до здійснення бізнесу. The objective preconditions of omnichannel application are considered, its essence, advantages of introduction in retail trade are defined and examples of application by international and domestic retailers within the client-oriented approach to business are given. Рассмотрены объективные предпосылки применения омниканальности, определены ее сущность, преимущества внедрения в розничной торговле и приведены примеры применения международными и отечественными розничными торговцами в рамках клиентоориентированного подхода к осуществлению бизнеса.
Description
Keywords
Citation
Кавун-Мошковська О. Омніканальність роздрібної торгівлі в контексті клієнтоцентризму [Електронний ресурс] / Ольга Кавун-Мошковська // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 275–277. – Назва з титул. екрану.
Collections