Сучасні підходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери торгівлі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В даній роботі авторами було визначено сім основних принципів забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери торгівлі, що функціонують в сучасних конкурентних умовах. Описано сучасні підходи до забезпечення конкурентоспроможності торгових підприємств: бенчмаркінг, коучинг, аутсорсинг. Запропоновано комплекс внутрішніх конкурентних переваг, відповідність яким забезпечить конкурентоспроможність торговому підприємству. In this work, the authors identified 7 basic principles of providing the competitiveness of enterprises operating in the field of trade, operating in today’s competitive environment. There were described following modern approaches to providing the competitiveness of trading enterprises by authors: benchmarking, coaching, outsourcing. There are set of internal competitive advantages, compliance with which will ensure the competitiveness of the trading company.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, торгове підприємство, конкурентна стратегія, маркетинг, бенчмаркінг, коучинг, аутсорсинг, competitiveness, trade enterprise, competitive strategy, marketing, benchmarking, coaching, outsourcin
Citation
Малярчук О. Г. Сучасні підходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери торгівлі / Малярчук Ольга Георгіївна, Муха Надія Валеріївна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 12–13 жовт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 131–132.