Теоретичні аспекти діджитал-маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Ефективний маркетинг є одним із головних чинників успішної діяльності підприємства на високо конкурентних сучасних ринках. Мінливе зовнішнє середовище підприємств вимагає коригування існуючих і запровадження сучасних методів просування. За рахунок розвитку цифрових засобів передачі даних, активного їх використання населенням, актуальним стає просування товарів і послуг інструментами digital-маркетингу. Комп’ютерні та маркетингові технології, а також способи взаємодії з цільовою аудиторією в інтернет-середовищі динамічно прогресують. Digital-маркетинг — це маркетинг, який забезпечує взаємодію зі споживачами і бізнес-партнерами за рахунок використання цифрових інформаційно-комунікаційних технологій та електронних пристроїв, тобто використання усіх можливих форм цифрових каналів для просування підприємства та його товарів. Як і будь-який інший вид, цифровий маркетинг обумовлює досягнення максимального результату оптимальним шляхом, тобто надає можливості економії коштів і уникнення неефективних витрат. Цифровий маркетинг вирішує щонайменш такі завдання, як підтримка іміджу (підприємства, товару, бренду); підтримка виведення нового бренду або товару на ринок; підвищення пізнаваності; стимулювання продажів тощо. Для вирішення цих завдань digital-маркетинг використовує необмежені можливості мережі Інтернет, мобільних і цифрових технологій. Частка інтернет-користувачів у Україні становить 71 %, а 65 % мають дома Інтернет [1]. Тож сьогодні найважливішим завданням для українських маркетологів постає необхідність дослідження рівня інтернет-проникнення, смаків споживачів при здійсненні купівель онлайн, ефективних онлайн-платформ тощо. Підприємствам необхідно усвідомити, що темпи цифрової революції визначаються здатністю споживачів до розуміння новинок, а не швидкістю розвитку технологій. У статті визначено зміст digital (інтерактивного, цифрового) маркетингу та його переваги (інтерактивність, відсутність територіальних обмежень, легкий доступ до ресурсів, широке залучення цільової аудиторії, можливість оперативного оцінювання системи просування підприємства, управління подіями в режимі реального часу тощо). Крім того схарактеризовано канали просування digital-маркетингу, його основні інструменти та ресурси. Використання digital-маркетингу надає підприємствам можливості доступу до світового ринку, сучасні засоби просування продукції, нові важелі конкуренції за ціною, якістю та товарною номенклатурою. Цифровий маркетинг — це комплекс інформаційних рішень, який за сучасних ринкових умов, є базовим складником розвитку сучасного бізнесу. У зв’язку з розвитком інтегрованих маркетингових комунікацій з використанням цифрових технологій та електронних пристроїв, цифровий маркетинг постійно розвивається і розширює сфери свого використання. Можливості digital-маркетингу безперервно удосконалюються під впливом ринкових, технологічних, соціальних та інших чинників. Для України дана проблема особливо актуальна у зв’язку з прогресивністю інтерактивних інструментів маркетингу, здатних як ефективно позиціювати підприємство, його товари, бренд, так і формувати лояльність споживачів на основі цифрових технологій. Effective marketing is one of the main factors of successful enterprise activity in highly competitive modern markets. The changing external environment of enterprises requires the adjustment of existing and the introduction of modern methods of promotion. Due to the development of digital means of data transmission, their active use by the population, the promotion of goods and services with digital marketing tools becomes relevant. Computer and marketing technologies, as well as ways to interact with the target audience in the Internet environment are progressing dynamically. Digital marketing is marketing that provides interaction with consumers and business partners through the use of digital information and communication technologies and electronic devices, i.e. the use of all possible forms of digital channels to promote the company and its products. Like any other type, digital marketing determines the achievement of maximum results in the optimal way, i.e. provides opportunities to save money and avoid inefficient costs. Digital marketing solves at least such tasks as image support (enterprise, product, brand); support for bringing a new brand or product to market; raising awareness; sales promotion, etc. To solve these problems, digital marketing uses the unlimited possibilities of the Internet, mobile and digital technologies. The share of Internet users in Ukraine is 71 %, and 65 % have Internet at home [1]. Therefore, today the most important task for Ukrainian marketers is the need to study the level of Internet penetration, consumer tastes when shopping online, effective online platforms and more. Businesses need to realize that the pace of the digital revolution is determined by consumers’ ability to understand innovations, not by the speed of technology. The article defines the content of digital (interactive, digital) marketing and its advantages (interactivity, lack of territorial restrictions, easy access to resources, wide involvement of the target audience, the ability to quickly evaluate the promotion system, real-time event management, etc.). In addition, the channels of digital marketing promotion, its main tools and resources are characterized. The use of digital marketing provides companies with access to the world market, modern means of product promotion, new levers of competition in price, quality and product range. Digital marketing is a set of information solutions, which in today’s market conditions, is a basic component of modern business development. Due to the development of integrated marketing communications using digital technologies and electronic devices, digital marketing is constantly evolving and expanding its scope. Opportunities for digital marketing are constantly improving under the influence of market, technological, social and other factors. For Ukraine, this problem is especially relevant in connection with the progress of interactive marketing tools that can effectively position the company, its products, brand, and to form consumer loyalty based on digital technologies.
Description
Keywords
digital-маркетинг, цифровий маркетинг, інтернет-маркетинг, цифрові канали, інструменти digital-маркетингу, ресурси digital-маркетингу, переваги digital-маркетингу, Pull-форму, Push-форму, мобільні гаджети, локальні мережі, Digital-art, СЕО-просування, контекстна реклама, банерна реклама, нативна реклама, QR-коди, SMS-розсилки, digital marketing, Internet marketing, digital channels, digital marketing tools, digital marketing resources, advantages of digital marketing, Pull-form, Push-form, mobile gadgets, local networks, Digital-art, SEO-promotion, contextual advertising, banner advertising, native advertising, QR-codes, SMS-mailings
Citation
Дерев’янченко Т. Є. Теоретичні аспекти діджитал-маркетингу / Дерев’янченко Т. Є., Бенівська І. В. // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. Яценко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – Вип. 21. – С. 53–62.