Педагогічне знання мови: підготовка викладачів для роботи з учнями, які вивчають англійську мову згідно зі стандартами полікультурної освіти. Дайджест публікації Джорджа С. Банча (Університет Каліфорнії)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-09-18
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Маріупольський державний університет
Abstract
У тезах досліджено явище «подвійного виклику», яке набуває все більшого розповсюдження серед вивчаючих англійську мову у світлі нових загальних стандартів. Розглянуто різноманітні підходи стосовно підвищення рівня володіння мови викладачами. Зазначено, що загальнообов’язкові предмети є більш необхідними, аніж вивчення іноземної мови, однак без досягнення потрібного рівня мовних навичок неможливо засвоїти весь інший матеріал.
Description
Keywords
Citation
Плотнікова О. В. Педагогічне знання мови: підготовка викладачів для роботи з учнями, які вивчають англійську мову згідно зі стандартами полікультурної освіти. Дайджест публікації Джорджа С. Банча (Університет Каліфорнії) / Плотнікова О. В. // Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного розвитку вищої школи : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. заоч. конф., 18 верес. 2015 р. / М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Соколова І. та ін.]. – Маріуполь, 2015. – С. 47–48.