В пошуках нових пояснювальних моделей поведінки споживача

Abstract
Використані пояснювальні можливості теоретичної економіки для поведінки сучасного споживача та її змін впродовж пандемії COVID-19. Виявлені трансформації потреб та пріоритетів споживачів на основі статистичних спостережень структурних змін у витратах вітчизняних домогосподарств. Ідентифіковані системні зміни у поведінці споживачів за умови введення карантинних обмежень та сформовані припущення про зміну моделі споживання. Explanatory possibilities of theoretical economics for the behavior of the modern consumer and its changes during the COVID-19 pandemic are used. Transformations of needs and priorities of consumers are revealed on the basis of statistical observations of structural changes in expenses of domestic households. Systemic changes in consumer behavior under the introduction of quarantine restrictions have been identified and assumptions have been made about changing the consumption model. Использованы объяснительные возможности теоретической экономики для поведения современного потребителя и его изменений в течение пандемии COVID-19. Обнаруженные трансформации потребностей и приоритетов потребителей на основе статистических наблюдений структурных изменений в расходах отечественных домохозяйств. Идентифицированы системные изменения в поведении потребителей при условии введения карантина и сформированы предположение об изменении модели потребления.
Description
Keywords
поведінка споживача, карантинні обмеження, модель споживання, структура витрат домогосподарств України, consumer behavior, quarantine restrictions, consumption model, expenditure structure of Ukrainian households, поведение потребителя, карантин, модель потребления, структура расходов домохозяйств Украины
Citation
Евдокимова Н. В пошуках нових пояснювальних моделей поведінки споживача / Н. Евдокимова, А. Котенок, Д. Котенок // Paradigm of knowledge. – 2020. – Т. 3, № 41. – P. 5–31.