Моделювання мотивації персоналу стосовно інноваційної діяльності (на прикладі ВНЗ)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-02-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Дисертація присвячена вдосконаленню системи оцінювання професійної інноваційної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ України та нових математичних моделей і методів мотивації та оцінювання обсягів (структури) їх матеріального стимулювання. У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано нове вирішення наукової задачі з моделювання мотивації персоналу стосовно інноваційної діяльності (на прикладі ВНЗ). Враховуючи особливості професійної інноваційної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ, в дослідженні запропоновано концептальні положення, узагальнену схему та відповідний інструментарій для формування системи рейтингового оцінювання на підґрунті виокремлення низки ключових деталізованих показників оцінювання інноваційної професійної діяльності НПП ВНЗ. На підставі значень інтегрального показника оцінювання інноваційної професійної діяльності НПП ВНЗ, здійснено рейтингування та розроблено математичні моделі і методи щодо оцінювання обсягів стимулювання НПП ВНЗ. Побудовано автоматизовану інформаційну система для оцінювання значень інтегрального показника НПП всередині кафедри чи факультету, а також ВНЗ в цілому. Також визначено обсяги матеріального заохочення НПП ВНЗ в якості надбавок, доплат, які корелюються з відповідними значеннями інтегральних показників НПП ВНЗ (факультету, кафедри). З метою адекватного матеріального стимулювання НПП ВНЗ (факультету, кафедри) запропоновано встановити заохочення (доплати, надбавки) за активну інноваційну професійну діяльність НПП, виходячи з наявного обсягу преміального фонду. The thesis is devoted perfection of the system of evaluation of professional innovative activity scientific and pedagogical staff of university in Ukraine and new mathematical models and methods of motivation and incentives. The thesis presents a theoretical generalization and the new scientific problem of staff motivation regarding innovation (for example HEE). The study proposes a generalized scheme and an algorithm for formation evaluation and rating forming detailed performance evaluation of innovative professional of teaching staff of university, given the characteristics of innovative professional activities of teaching staff of university. The rating, mathematical models and methods are made for evaluating the volume incentives of teaching staff of university. It bases on the values of the integral index of innovative professional assessment of teaching staff of universities. The automated information system for the evaluation of the integral index values of teaching staff of university is built. The volume of material incentives of teaching staff of university as premiums, co-payments, which are correlated with the corresponding values of integral indices of teaching staff of university, was defined. In order to adequately material incentives of teaching staff of university (faculty, department) the establish incentives (bonuses, allowances) is proposed for the active innovative professional career, based on the available amount of the premium fund. Диссертация посвящена совершенствованию системы рейтинговой оценки инновационной профессиональной деятельности научно-педагогического персонала вуза Украины и разработка новых моделей мотивации и материального стимулирования. В диссертации осуществлено теоретическое обобщение и предложено новое решение научной задачи по моделированию мотивации персонала по результатам инновационной деятельности (на примере ВУЗа). Проведенный анализ показал, что в мировой и отечественной практике в качестве оценки результатов инновационной профессиональной деятельности используется, в частности методология рейтингового оценивания. Относительно существующих подходов и методик рейтингового управления и оценивания инновационной деятельности, следует отметить, что они не являются достаточно прозрачными. Большинство из них основаны на простом анкетировании респондентов, оценки в соответствии с определенной шкалой или бальной оценке. Однако существующие методики содержат высокий элемент субъективизма. Учитывая указанное, в работе предложены концепции и соответствующий комплекс экономико-математических моделей и методов оценивания инновационной профессиональной деятельности НПП вузов и вычисления объемов и форм стимулирования на основе результатов рейтинговой оценки, что позволит значительно снизить субъективный фактор.
Description
Keywords
мотивація, стимулювання, заохочення, інноваційна професійна діяльність, мотиваційний механізм інноваційної діяльності, рейтингове оцінювання, ієрархія, інтегральний показник, рейтингування, ренкінг, motivation, stimulation, encouragement, innovative professional activity, motivational mechanism of innovative activity, rating evaluation, hierarchy, integral index, rating, мотивация, стимулирование, поощрения, инновационная профессиональная деятельность, мотивационный механизм инновационной деятельности, рейтинговое оценивание, иерархия, интегральный показатель, рейтинг, рэнкинг
Citation
Кмитюк Т. Л. Моделювання мотивації персоналу стосовно інноваційної діяльності (на прикладі ВНЗ) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Кмитюк Тетяна Леонідівна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». – Київ, 2015. – 20 с.