Автентична пісня як засіб формування соціокультурної компетенції студентів, які вивчають українську мову як іноземну

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається роль пісні як цінного автентичного джерела у формуванні соціокультурної компетенції у студентів, які вивчають українську мову як іноземну. Описуються критерії відбору, етапи роботи над піснею і вправи для формування лексико-граматичних навичок і вмінь аудіювання, говоріння і письма. The paper discusses the role of the song as a valuable authentic source in the formation of socio-cultural competence of learners studying Ukrainian as a foreign language. It also singles out the stages of working on songs and suggests exercises for the development of lexico-grammatical skills as well as listening, speaking and writing competencies.
Description
Keywords
Українська як іноземна мова, міжкультурний діалог, соціокультурна компетенція, пісня як автентичний матеріал, етапи заняття, вправи, Ukrainian as a foreign language, intercultural dialogue, socio-cultural competence, song as an authentic material, lesson stages, exercises
Citation
Андрійко В. І. Автентична пісня як засіб формування соціокультурної компетенції студентів, які вивчають українську мову як іноземну [Електронний ресурс] / Андрійко В. І. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф. ІV Міжнар. наук. конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2021, м. Київ (20–21 квіт. 2021 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 127–130. – Назва з титул. екрану.