Використання соціальних мереж у сучасному рекрутингу України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Abstract
У статті здійснюється аналіз ролі соціальних мереж у сфері рекрутингу в Україні. Розглянуто розвиток і формування засад підбору персоналу, проаналізовано основні аспекти соціального рекрутингу. Виокремлено типові помилки, яких допускаються навіть досвідчені рекрутери під час роботи із соціальними мережами: відсутність стратегії, яка б передбачала аналіз конкурентів, визначення аудиторії, обрання каналів комунікації та інструментів взаємодії з нею, вибудовування бренду компанії тощо; неякісний контент, естетика сторінки чи публікацій; відмова від аналітики розвитку сторінки в соціальній мережі та ін. Також визначено переваги та перспективи підбору персоналу в соціальних мережах. Здійснено порівняння робочих інструментів різних платформ. Досліджено активність аудиторії у використанні соціальних мереж для пошуку роботи. За результатами опитування також було виявлено побажання кандидатів щодо змісту сторінок рекрутерів та компаній, а також ключові аспекти покращення комунікації між кандидатом та рекрутером. Надано рекомендації щодо розвитку та використання окремих соціальних мереж. The authors of the article analyze the role of social networks in the area of recruitment in Ukraine.Development and formation of the fundamentals of personnel recruitment has been reviewed, the main aspects of social recruitment have been analyzed.Typical mistakes that even experienced recruiters make when working with social networks have been outlined: absenceof a strategy that would include analysis of competitors, identification of audience, selection of communication channels and tools for interactionwith it, company brand building, etc; content,page aesthetics or publications of poor quality, absence of the analysis of the development of the page in the social network,etc. Advantages and perspectives of recruitment via social networks have also been identified. Tools of different platforms have been compared. Activity of the audience in using social networks for job search has been researched. The wishes of candidates regarding the content of the pages of recruiters and companies, as well as the key aspects of improving the communication between thecandidate and the recruiter have been revealed by conducting a survey.Recommendations for the development and use of certain social networks have been provided.
Description
Keywords
соціальний рекрутинг, підбір персоналу, соціальні мережі, цифрові інструменти для HR, брендинг, HR-бренд, social recruitment, recruitment, social networks, digital HR tools, branding, HR-brand
Citation
Василик А. В. Використання соціальних мереж у сучасному рекрутингу України / Василик А. В., Іщенко О. В. // Економічний простір : зб. наук. пр. / Придніпр. держ. акад. будівництва та архітектури ; [редкол.: Ю. В. Орловська (голов. ред.) та ін.]. – Дніпро : ПДАБА, 2018. – № 131. – С. 53–63.