Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід та ідентифікація проблем

Thumbnail Image
Date
2021-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Чеботарьов В. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід та ідентифікація проблем [Електронний ресурс] / Вячеслав Чеботарьов // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 52–55. – Назва з титул. екрану. Mou_21-1
Collections