Забезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Зоріна О. Забезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / Олена Зоріна, Тетяна Нескуба // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 94–96. – Назва з титул. екрану.
Collections